Thursday, July 25, 2013

Misi Nekad Beli Fabrik Baju Pengantin


Source: Google


25 JULAI 2013 (KHAMIS)
16 RAMADHAN 1434H

Sabtu Ahad ni kena settlekan urusan pembelian fabrik....Sebab dah 2 kali dah rambang mata tahap tak tau nak cakap tahap apa dah...Susah nak buat pilihan...Sebab semua cantik...Pegang yang ini cantik...Pegang yang itu pun cantik...Pening den....Kalau pergi shopping dengan orang lelaki, mesti kena marah dah kan...Ni sebab pergi dengan kaum sejenis...Jadinya, layan je la ^_____^



Ni menu berbuka Ramadhan ke 10
Makan kat kedai je sebab tak sempat nak sampai rumah....Hari jumaat jalan jem...

Semestinya order menu tomyam ayam, ayam goreng kunyit, kangkung belacan dan telur dadar..Hari-hari tomyam daaaa


Manisan ada banyak jenis kuih...Tapi yang paling best kat situ...Kuih abuk-abuk....Sedap ^_^






12 comments:

  1. All the best yer Wawa, pilih yang tantik2 ;)

    ReplyDelete
  2. Susah nak cari abuk2 kat Kajang ni Wawa, akak suka kuih tu.

    Eloklah pening2 pilih supaya puas hati.

    ReplyDelete
  3. Beli cepat kak. Jangan tunggu lama2. Nanti berubah fikiran. Hehe~

    ReplyDelete
  4. salam kenal..akak follow & sedekah nuff kat tuan rumah..:)

    ReplyDelete
  5. bj pengantin dkna serah 100% kat mak andam :)

    ReplyDelete
  6. fabric utk baju nikah ker reception??

    Sya kLW shopping ngn Aiman pon die hangen. asek tnye opinion die, tp kLW die jwb, mesti nk argue pstu bg statement "tapi kalaw...." mne xhangen kan..

    ssh nk pilih sbb sume cantek2. Sya layan bj kt butik jek. xtempah pon..

    ReplyDelete
  7. Rambang mata nak pilih fabrik ye wawa..

    Bila wawa sebut abuk-abuk kakak rasa lamanya kakak tak jumpa tau. Teringin jugalah kalau ada.

    ReplyDelete
  8. meleleh ayaq liuq tgk tomyam.huhuhu

    ReplyDelete
  9. tomyam tu nmpk pekat dan sedap jerk...

    ReplyDelete
  10. nyum2!!!mesti cantik baju wawa nantikan?:)

    ReplyDelete

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!