Friday, May 3, 2013

Pelamin Majlis Pertunangan

Mini pelamin for my engagement day :)

Hasil air tangan ayah saya...Saya sebenarnya tak kisah ada pelamin or tak ada pelamin...Sebab untuk majlis bertunang je kan...Ikut hati, setakat nak letak bantal tu je....Pastu ayah saya cakap, 'ayah boleh ja nak buat'...Pastu terus la google mini pelamin yang simple dan senang nak buat....So combine semua dapat la yang ini :D



Dari pandangan keseluruhan mini pelamin...

Rombongan belah lelaki dah sampai...Kat sini dikhaskan untuk kawan-kawan saya duduk :) Untuk sedara-mara dan rombongan pihak lelaki duduk di bahagian lain...Terlindung dari tempat saya duduk ni...So saya memang standby duduk siap-siap atas pelamin ni...Dari tempat untuk pelamin ni memang tak dapat dengar apa yang kedua-dua pihak bincangkan :D



Simple dan kena dengan jiwa saya...Kaler semua saya decide! +______+


Ni la orang kuat yang buat pelamin saya ni :)



ohh! ohh! ohh! my daddy



Semua bergambar di atas pelamin
-ayah, my sibling dan anak2 sedara-



Dengan kawan-kawan



Dengan bakal mak mertua ku :)



Dengan Hello Kitty ku *_____*



Hello Kitty weiyuuu



Kol 3 pagi time ni....Ayah buat platform untuk pelamin tu... Ketong ketang mengetuk papan...
Sorry yea jiran-jiran :)
Thanks a lot ayah +________+





6 comments:

  1. Eloklah Wawa masukkan buat N3. Kelak anak-anak melihat atok dialah yg bertungkus-lumus buat pelamin comel dan cantik ini buat bonda mereka dulu...

    ReplyDelete
  2. Cantik sangat, akak berkenan kelr pink tu. Kasih ayah pada anak sanggup tiga pagi bertukang...

    ReplyDelete
  3. Akak berkenan sangat kaler pink tu, sweet dan ceria. Kasih ayah sanggup 3 pagi bertukang demi anak tersayang.

    ReplyDelete
  4. seronok tgk aksi dgn ayah tu...

    ReplyDelete
  5. wah!!!!kasihnya seorang ayah. btw sweet je pelamin tu.

    ReplyDelete
  6. blogwalking dari peminat hello kitty....hehe bestnya DIY pelamin!

    ReplyDelete

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!