Wednesday, May 29, 2013

28 MEI 2013

Pagi

Makan nasik impit kat kedai pak umar kat bawah komtar...Dah lama mengidam nak makan nasik impit ni...Pagi ni baru dapat makan :D

Ambil 10 ketul, tapi dapat habiskan 5 ketul je...sayang kan baki yang tak habis tu...Lain kali kalau nak makan nasik impit ni lagi, memang kena beringat lah...Ambil sikit pun dah kenyang kan :D 




Petang

Pastu time petang pulak, dating-dating dengan Mr. A...ops! bukan dating....tapi kuar makan-makan...makan kat tempat biasa - Pantai Seagate...time entry ni ditulis Mr. A dah bertolak ke kem kuantan....jumpa sebab ape ye? kalau tak de sebab memang tak jumpa sebab masing-masing busy :(

Jumpa sebab...hihi malu la nak cakap....jumpa sebab nak bagi gambar...nampak tak kat atas meja tu muahahahaha *____*

saya tak jiwang tau...Mr. A yang jiwang muahahahaha


12 comments:

  1. ADUHH dapnye nasi impitt tu! lama dh xmkn huu

    ReplyDelete
  2. last year pernah bersarapan kt sblh stesen bas kt komtar tu...

    ReplyDelete
  3. Alaaaa...malu pulak nak ngaku dia jiwang! hahhaaa...

    ReplyDelete
  4. Feyqa
    kena tunggu raya la feyqa hihi

    Khairin
    tau2 kedai tu...xpernah makan lagi kat situ...sbb dikira agak jauh dari komtar hihi padahal dekat...sebabnya ada kedai dalam bangunan so makan yg dekat je

    JunAina
    muahahaha :D

    ReplyDelete
  5. sedap sungguh nasi impit tu...tiba2 teringin la plak...yg petang tu pun sedap2 gak...
    ala..malu la plak...ok apa jadi jiwang.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua sedap kan...jenuh nak diet klu macam ni :D jiwang2 malu la hihi :D

      Delete
  6. Hmmm sedapnya... dah lama x makan nasi himpit ngan nasi lemuni kat pak umar..... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpa kak mas....sedapny nasi impit ni...saja ja nak mengusik kak mas ni :D

      Delete
  7. tomyam tu nmpk cm sedap jerk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan setakat nampak...memang sedap hihi

      Delete
  8. Assalamualaikum. gambar apa? kat tepi tunang awak tu ke? hehehee

    ReplyDelete

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!