Tuesday, September 3, 2013

Baking ~ Apple Cake


1 SEPTEMBER 2013 (AHAD)

Sesi membaking kek dengan my father...Decide untuk buat kek ni dalam tempoh 1 jam...Sebab ada tetamu nak datang rumah...Keja last minute ni selalu idea ayah...Nasib baik, tetamu sempat makan...Makan kek apple panas-panas baru keluar dari oven :)

Jangan tanya resepi tau...Saya tolong kacau je...Yang mencampak-campak bahan tu ayah saya ^____^...



Sesi mengacau :D


Hirisan apple dilapis 2 layer


Tadaaa...selalu akan biar apple tu garing sikit....tapi sebab tetamu dah sampai, bila dah masak tu memang terus bawak kuar dari oven...



11 comments:

  1. Bagusnya ayah wawa. Salute betul kakak:)
    Kalau dah ayah pun pandai apa lagi anak dara dia kan.
    Untunglah tetamu dapat menikmati kek panas lagi

    ReplyDelete
  2. salam kenalan wawa...nmpk menarik+sedap :)

    ReplyDelete
  3. huarrgghh craving.. apple seketul2 tu mesti sedappppss.
    nnt wawa tanya lah resipi kat ayah ye hehe

    ReplyDelete
  4. wow...ayah wawa buat? perghh mmg terra lah...pes time tgk kek epal nieh...

    ReplyDelete
  5. baru nak minta resepi hehe...menarik & pasti sedap ..

    ReplyDelete
  6. Aah mmg namak sedap...tgok pun sdp apatah lg rasa kan...bestnya ayah pandai baking...slm knl wawa...akak follow....

    ReplyDelete
  7. wah bestnya sesi fader doter gini kan.hehe
    kita suka epal masam, nampak sedappppppp n gebu je.huhu

    ReplyDelete
  8. ayah mmg terer masak erk.. best nye !!!

    ReplyDelete

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!