Tuesday, August 27, 2013

Ladies Hangout


24 OGOS 2013 (SABTU)

Awal-awal tuan tanah dah enterframe dulu lah hihi...Tak de maknanya ladies hangout...Hangout with siblings dan anak-aak sedara sebenarnya...Keluar cuti hari Sabtu baru ni...Dah lama tak kuar sekali...Bila dah kuar dengan ada anak-anak sedara lagi ni memang best lah...Kuar makan-makan tujuan utama tu...

Jom cuci mata tengok makanan ^___^

Nampak sedap tak?


Kalau boleh semua nak makan :D


Finally, amik 3pcs kek ni...
Ada chocholate indulgence, macadamia, black forest cheese


Pastu makan lagi banyak=banyak makanan kat atas ni...Pastu semua perut kembung



Semua sedang melantak



Macam ni lah rupa orang dah kenyang...Tersandar semuanya..Mak-mak, maklang and maksu apatah lagi kan...Memang siap nak tidor kat situ lah kalau buleh haha


Pas dah kenyang, singgah Popular...Melayan 2 orang budak kecik ni membaca dan membeli buku...


Pas dah letih, jom balik...

Muka lain macam lah...Anak sedara cakap 'Tangan Alang macam hulk la'...Nak cakap alang dia gemuk la tu...Adeh malas betol nak diet huhu ^___^




12 comments:

  1. waaaahhh rajin nyer bawak anak2 sedara kuar sekali..

    ReplyDelete
  2. klu akk suka mkn kek, akak kena try kt whisk gk.. kek dia sedap2 juga! hehe

    ReplyDelete
  3. Ala gemuk ke kurus ke apa ada hal yg penting comey...:)

    ReplyDelete
  4. Hati senang...mkn ckit pun bole tmbh berat..xpe..yg penting ada org syg!! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. makin membesor dan terus membesor haha

      Delete
  5. Manalah gemuk wawa. Anak buah tu nak banding dgn tangan comel dia memanglah tangan Alang dia besar pada dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi anak2 buah wawa ni pandai cakap akak....ada saja la dia nak kenakan alang dia ni hihi

      Delete
  6. sedapnyaa. tp i tak brp suka kek. i terliur tgk main course tu huhu

    ReplyDelete
  7. kek chocolate indulgence tu mmg sedap..dh prnh mkn dh aritu...

    ReplyDelete

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!