Monday, December 21, 2009

my lovely room

brg2 make up utk org yg xpandai make up.....xda pe pun weihhhh...yg tu je laaaa
dlm beg purple tu da brooch...dlm beg corak2 tu da gelang yg banyak....nak gtau jugak tu huhu

rama-rama ni kak yaya yg bg masa sem 3 dulu (ayat penyejuk dan penyenang hati)...ngah busuk masam ngemas bilik ni teringat lak kat kak yaya di perak ni weihhh...ngah wat pe la dia kn..lama x contact


paling suka bantal love ni....sbnrny kakak yg punya...tp dia wat cam xmo ja....amik je la kn...lgpun dia dh kawin.....lain la time hngat2 bercinta dulu haha



tempat tuan puteri beradu...tido sorang weihhh.....leh pusing sana golek sini...jgn da yg tumpang sebelah sudahhhh.....so...jgn pusing belakang



lemari baju yg bahagian atas je kemas.....bahagian bawah hampeh

petang semalam...dtg dr mn xtau la...aura mengemas bilik....ya la bilik kat bhgian depan kan...xkan nak tutup ja kan pintu bilik tu...kena la bukak jugak...so berbekalkan kudrat yg ada...kemas mana yang boleh...takut jugak....sebab ayah kata kena rajin2 jugak ubah apa yg patut...mana tau ular wat sarang kan....takut weihhh....
*
*
bilik wawa kecik ja......kita kan sblum ni xdok umah sgt kan...dok hostel ja...skang ni pun nama ja dh dok umah....tp menyewa la pulak coz nak dekat ngan tempat keja.....bilik tu tido ari jumaat sabtu n ahad ja la....plan dinding nak letak cat kaler len...langsir pun nak boh kaler lain...suma tu dalam proses beli n buat......so xsiap lagi la......jgn nyampah lak ngan entry wawa yg tah apa2 ni....ari ni boring ckit...maybe ari isnin kot...hahaha salahkan ari isnin la pulak.....ko tu yg malas xmo cakap....hoho
*
*
pastu kemas la...sapu sana sini....angkat carpet ketuk2...ketuk sikit ja...anak dara pemalas kan....pastu buang sawang....lap2 tingkap....haha tau x lap tingkap guna pa...hahahaha guna penyapu....ayah tau mati weihhhh......malas lorrrrr......susun lemari baju sikit....btolkan pintu lemari baju yg dh xleh tutup weihhh sebab baju dh bertimbun serabut dalam lemari tu....mari make up lak....lap2 cikit cermin tu...ni lap guna kain weih...yg ni xleh guna penyapu...penting untuk nak tengok muka ada jerawat ke tak haha....pastu susun pa yg patut kat atas tu.....susun meja buku2 n siapppppppppppp...jom ramai2 kita make over bilik sendiri ngan tangan sendiri...mariiii mariiiii

6 comments:

  1. waaa byk jugak tu brg makeup..hihi

    ReplyDelete
  2. hehe.....makeup budak2 punye la Miss Hirose hoho =)

    ReplyDelete
  3. .nk tgk almari baju bhgn bwh yg mcm hampeh tu plss! ;p

    ReplyDelete
  4. alaaa....xcapture la pulak....tunggu2 next week lak haha

    ReplyDelete
  5. makasih eny...xlawa la...biasa je (ngan muka malu2)...nak gelak kuat2 ni...xder la lawa mn pun bilik tu.....biasa2 jek =)

    ReplyDelete

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!