Sunday, February 26, 2017

Restoran Murni Discovery, Shah Alam


23 Februari 2017 (Khamis)
9.30 malam

Ambil kesempatan makan kat sini hari khamis sebab this week husband keja terus menerus dari Jumaat - Isnin. Jadinya guna peluang yang ada untuk makan bersama kat Restoran MURNI Discovery ni. Terletak di Shah Alam, Selangor. 

My 1st view, kedai ni nampak happening. Lokasi kedai corner lot. Kerusi di susun di dalam kedai, di coridor kedai dan di di luar area tepi kedai. Means boleh memuatkan ramai orang dalam 1-1 masa. Ada menu western dan tempatan. Servis laju berdesup. Sesuai untuk yang bawak anak kecik. Rasanya, owner kedai ni anak muda belia. Sebab pekerja dia ramai yang muda-muda belia + jambu kihkihkih.

Kedai ni kawan husband yg recommend kan. Katanya spaghetti nya sedap. Jom kita try.


Ni menu saya. 
Nasi Goreng Tomyam Seafood.
Price dalam RM13++.
Rasa: Sebab saya ni memang penggemar nasi goreng tomyam dan dah makan kat banyak restoran. Bagi saya, rasanya so so aje sebab saya pernah makan yang lagi sedap & kebaboom.


Spaghetti Meatball Bolognese tu encik husband punya. Price tak ingat. Husband cakap rasanya boleh lah. 
French fries ni pulak si mek ecah punya. Masa dia hantar tu fries ni dah suam-suam kuku. So mudah lah saya nak suap mek ecah makan. Tak perlu nak sejukkan.


Finally, ini dia air pilihan saya dan encik suami. Fresh oren dan Teh tarik Terapung. Presentation semua memang cantik. Tahniah!!!




Post a Comment

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!