Tuesday, February 14, 2017

Reading Corner WAJIB


14 FEBRUARI 2017 (SELASA)
10.55 PAGI

Saya suka membaca. Memang dah berniat dari sebelum kawen nak ada reading corner sendiri. Cuci-cuci mata tengok reading corner kat google. Saya suka reading corner yang berdekatan tingkap. Ada pencahayaan yang baik. Damai suasananya. Dapat membaca dengan aman dan tak berasa sesak. Boleh susun buku-buku kegemaran. Boleh membaca anytime. Dan yang penting tak membuang masa.

Di rumah sewa sekarang ni pun, walaupun sempit amat, saya buat jugak reading corner kecil sekadar yang termampu. Ini reading corner saya. Tapi plan nak ubah ke ruang sebelah tingkap bila husband free nanti.

Si kecik yang aktif mengemas barang.


Kat bawah ni reading corner IDAMAN saya +____+















Post a Comment

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!