Wednesday, March 12, 2014

2 BULAN


 12 03 2014 (RABU
10 JAMADILAWAL 2014


Alhamdulillah
Hari ni genap 2 bulan menjadi isteri Mr. A

Walaupun masih duduk seperately, dan masih baru lagi bergelar suami isteri....Bahang menjadi isteri seorang anggota tentera sudah dirasai...Moga saya dan kita semua sentiasa beroleh ketenangan dariNya




PRAY FOR MH370
AL-FATIHAH

 




ulang-ulang pic yang sama....tak ada masa lagi nak check pic dalam cd... ^___^


15 comments:

  1. Assalamualaikum kak, semoga tabah menghadapi dugaan ya. in shaa Allah, tak lama lagi boleh duk bersama. hehee. jaga kesihatan baik2 tau... sheila singgah dan menabung nuff sini ~~~

    ReplyDelete
  2. let us pray for MH370... jadi isteri seorang tentera ni kena banyak bersabar dalam menghadapi hari2 kann???

    ReplyDelete
  3. hurrmmm abah ina dulu, selalu tinggal mama.. tapi mama sangat memahami dan kuat semangat sgt2... harap akak pun akan menjadi isteri yang tabah dan kuat semangat juga... :)

    ReplyDelete
  4. Pengorbanan tu Wawa...akak suami polis dah biasa ditinggal-tinggalkan.

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum sis..

    jap je dah 2bulan ye.. saya pun wife tentera. PJJ buat masa ni ngan suami.. yang penting perasaan antara 1 sama lain mesti utuh.. :)

    ReplyDelete
  6. semoga yg baik2 aje ye walaupun berjauhan.
    yg dekat pun belum tentu dpt bermanja2 selalu..
    hb always busy

    ReplyDelete
  7. TAHNIAH wawa dan suami...
    x pe berjauhan ttp hati ttp dkt

    ReplyDelete
  8. jauh tp sentiasa dekat di hati kan dear.. lagi jauh, lagi rindu.. insyaAllah, doakan yg terbaik :)

    ReplyDelete
  9. sayangkan isteri tinggal tinggalkan.hihihi..
    makin jauh makinla rindu, sabar ye hati ;)

    ReplyDelete
  10. oooohh..wawa kawin dgn tentera rupanya..xpe kjp je tu PJJ lps ni ada rezeki bolela duk sebumbung kan? sesekali rindu2an syok tau :) :D

    ReplyDelete
  11. Ohhh..pjj..sekejap jer dah 2 bulan..

    ReplyDelete
  12. Immobilier Thionville - ImmoProm est le leader de l'immobilier à
    Thionville et environs.

    ReplyDelete
  13. biasa la tu kawen ngn tentera mmg terpaksa PJJ.. akak dulu pun pernah gk pjj, dekat dua tahun gak la walaupun hubby bkn tentera... mcm2 pahit maung akak lalui ms PJJ...

    ReplyDelete

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!