Tuesday, May 10, 2016

Kak Noh Nasi Berlauk Online

7 May 2016 (Sabtu)
10.00 pagi

Saya ni penggemar makanan kelantan. Semuanya mula masa saya study. Kawan2 ramai orang kelantan. 1st dorang kenalkan nasik kerabu. Pastu sekali cuba melekat sampai sekarang. Masa pregnant dulu pun, sampai 2 kali gi kelantan. Gara2 sebab dah jatuh cinta dengan makanan kelantan dan dah jatuh cinta dengan negerinya sekali. Selalu cakap kat husband rasa macam nak menetap kat kelantan 😄

Okeh! Nak cerita pasal order makanan original fresh buatan ore kelate dan panas2 dibawa dari kelate. Tak yah susah2 dah nak gi kelate semata2 nak makan. Ni merupakan kali kedua saya order dengan NASI BERLAUK KAK NOH ONLINE. Makanan dimasak dipacking di kelantan. Dihantar guna flight dan ejen2 akan agihkan kepada yang order. Dasyat kan sekarang!

Memang hantu nasik kerabu saya ni ×____×


Ni husband punya, Nasi dagang lauk ayam


Nasi tumpang giant ni saya teringin, banyak dan tinggi ya amat 😆


My feveret kuih. Akok yg super duper sedap! Tak tipu! Sumpah. Tak caya sila try ...


Cara berlauk memang heaven dengan dagingnya. Siap berebut dengan husband 


Ni menunya. Kalau berminat leh order dengan ejen. Saya order dengan Ejen Putrajaya - Cik Ani 0162324969... Kalau area lain2, senarai ejen leh refer di FB Kak Noh Nasi Berlauk online ye. Delivery setiap hari Sabtu sahaja. Closed order kalau Cik Ani ni selalu hari rabu. 


3 comments:

  1. haaaa.... kt ptrjaya tu kdg2 xtaw nk cr tmpt mkn best. boleh la try pasni. yeay

    tq2

    ReplyDelete
  2. terliuq tgk nasi kerabu tu..sob2x.. kak wawa dok mna la ni? kl jg ka? blh jmpa

    ReplyDelete
  3. Saya pun suka nasi kerabu..nyum nyum

    ReplyDelete

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!