Tuesday, November 22, 2016

7 Hari Mencintaiku - OBSES

30 Disember 2012, Suria KLCC


22 NOVEMBER 2016
1.28 TENGAHARI
OFIS


Bagi penggemar novel, saya rasa semua tengah demam dengan cerita 7 Hari Mencintaiku yang sedang ditayangkan di TV3. Termasuk lah dengan orang yang sedang menaip ni yeihuuu wuuu.

Saya sangat-sangat 'taksub aka teruja' dengan cerita ni bermula sejak 22 Disember 2012. Pic kat atas ni diambil pada 30 Disember 2012. Ketaksuban saya tu saya sanggup mengusung novel ni ke merata negeri. Hihi sebab time tu saya masib bergelar pjj student. Dan novel ni jugak antara novel terbaik yang saya pernah baca. Digarap dengan rapi, penuh kasih sayang dan sarat dengan nilai murni dan pengajaran hidup.

Pandangan saya, novel ni sesuai untuk dibaca oleh pakwe2 korang sebelum bergelar tunang. Saya dah paksa husband saya baca yang mana time tu dia belum pun menjadi tunang saya. Masih time cintan cintun duuuluuu.

Bila novel ni dah didramakan, saya selalu usik2 husband... Abang ingat tak? Abang ingat tak? Sebab novel ni adalah salah 1 babak dalam perjalanan cinta kami dulu. +______+

Kat bawah ni, ada entry2 lama saya (Tahun 2012) time saya tengah tangkap cintan dengan Dr. Khuzairi.





















4 comments:

  1. wow siap beli novel dah.. tp anum pun suka sgt drama nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli lama dah anum...tahun 2012...throwback semula je ni :)

      Delete
  2. hai, wawa!! just noticed dh active berblog blk skrg noh...hihiii mesti en husband malu2 miowww kan lyn citer kt tv

    ReplyDelete
    Replies
    1. xmalu miooww2 pun wey...dia menyampah ada la huhu...dia x suka watak si mia tu...dalam novel lagi teruk perangai mia tu...dlm tv ni ok lg la...dah ditapis2 :)

      Delete

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!