Thursday, April 18, 2013

Jari Manis Tercedera

source: pak cik google


huhuhu jari manis belah kanan tercedera...betol-betol tang tempat pakai cincin tu....tak sengaja sebenarnya...tengah buat hantaran tu, sedar-sedar jari manis tu dah terkena gam elektrik yang kita guna untuk lekat riben, bunga dan so on....masa 1st kena tu ok lagi...pastu lama-lama bahagian yang kena tu naik gelembung besar...huhuhu lagi berapa hari je ni mak mertua nak sarung cincin hehehe

salah tak kalau sarung cincin di jari manis tangan kiri? sebab emergency case kan...nak buat macam mana huhuhuhu