Monday, April 8, 2013

Engagement Dress


8 APRIL 2013 (ISNIN)

Sekarang ni dah tak sempat nak update blog...Banyak sangat keja dekat ofis dan banyak keja jugak dekat rumah sebab hari majlis bertunang dah nak dekat...

saya rasa laaaa....tailor ni dorang  ni ada sindrom xxx sikit....tambah2 bila kita inform 'kak, kain ni saya nak mintak tolong kak buat baju tunang/kawen'....kenapa saya cakap macam tu? sebabnya baju tunang ni saya tempah kat tailor yang sama means my own tailor / tailor turun temurun...saya dah tempah baju bertahun-tahun dah dekat dia...sebelum ni memang tak de masalah dan sangat puas hati dengan semua air tangan dia...haha air tangan ke? :)

tapi, utk siapkan baju bertunang saya ni, huhu masuk pagi ni dah 3 kali dia call...sepatutnya baju tu ambil hari jumaat lepas...so hari sabtu dia call mintak saya datang rumah dia....saya ingatkan dah siap...rupanya ada benda dia nak tanya....pagi ni dia call lagi dia cakap ada masalah....aduyai....saya rasa tailor saya ni ketaq kot bila dia tau nak buat baju tunang...saya faham sebab arwah mak saya pun tailor dan jahit baru kawen dll....saya tau perasaan dorang...tapi saya rasa dorang kena belajar control....sebab kita yang customer ni pun gabra jugak kan bila ada masalah macam2 ni dan tambah2 lagi majlis dah nak dekat....aduyai...harap-harapnya kain saya tu berjaya menjadi baju huhuhu...tawakal...hidup mesti senyum selalu....meh senyum lebar2 panjang2 +_______+  :)



Post a Comment

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!