Tuesday, March 30, 2010

ni la roomate gigi hijau *_____*

SILA JANGAN PENING OKEH =D
.
sengaja terbalikkan pic sebab tak tau la tiba2 rasa nak rotate pic ni jadi camni........hihhhhhh dah rasa cam org xbetoi la ari ni..... sangat pening ngan nak lapor diri kat Putrajaya...pastu pikirkan study part time aku ni lagi......muka pun dh jadi cam orang yang ngah fikir masalah besar....satgi aku nak call JPA ngan UUM nak try counting ngan diorang....harap2 la suma yang diplankan akan menjadi....
.
sila tengok kening aku ngan cik shida di atas....bagai langit ngan bumi kn....
kami selalu kata ...KALAU la kening kami leh campur dua pastu bahagi dua...alangkah bahagianya hidup =)...kening aku tersangatla nipis...sejak azali okeh....kening shida lak.....tebal weihhh siap nak bersambung dah tu.....ikut hati aku mau ja mintak sikit kening dia....pinjam keh....=D
.
'PE PUN...SANGAT BERSYUKUR ADA JUGAK KENING KAN DARI TAKDAK LANGSUNG'
.

pi UUM baru2 ni time konvo...pi sebab nak discuss pasal study aku yg baki lagi 1sem ni...
nak mengabiskan final sem ni memang macam2 dugaan....
pk positif kn.....maybe nak ajar aku sikit cam mana nak berhadaopan ngan masalah2 ni....aku redha tapi dalam hati ngah kacau bilau ni....
.
.
tudung itam baju bunga merah tu my roomate.....ngah ngulit kenangan ni...dulu sini la tempatnya cap duit maaaa...atm bank islam kolej bukit kachi...la ni dah tukar nama DPP SME Bank
.
pastu pi pekena nadi lemak ayam kat LEGO....sapa yang pernah study kat uum tau la LEGO tu kat mana...sedap oooooooooo.....mai uum mesti cari benda ni sama...=D



Post a Comment

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!