Friday, March 26, 2010

Alice in Wonderland Tersesat bersama dua orang kechik

i'm alice okeh...bukan wawa tau..
sila jangan meluat tengok pic saya beraksi di taman bunga yang cantik cantik ala ala inggeris style ni =) sangat teruja sekali ye =D jakun sekejap....
.
-Taman Agroteknologi Mardi-
Tanah Rata, Cameron Highlands
tiket masuk:RM3 per person
.
.
sejuk giler weihhh......sape cakap cameron tak sejuk????? tengok la kabus tu...
.
.
inggeris style...wiuuuuuuu
.
.
tengok weihh...petik sampai tak hingat dunia....
terasa cam kat taman bungan kat overseas tu...
leh sukahati nak petik berapa ribu pun....
best oooooooo
petik la sampai abis satu taman bunga mardi ni kakakakaka...
.
.

jangan jeles....best oooo...petik bunga....free ja....
seb bek bunga keratan yeEEaa...kalau bunga ros confirm kena baAyaAAr kan...kan... kan...kakakaka
.
.
terasa diriku begitu berharga.....hahahaha
.
.
tengok!!!! si kechik ni pun....petik bunga jugak
.
.
wiuuuuuuw


sila tengok aksi orang besar...
.
.
tadaaa....orang kechik pulak beraksi


mana org lain ni???...suma sibuk petik bunga ngan beli pokok bunga....murah....cantik lak tu...
haha dah ter promote taman MARDI
.
.
muka terasa lain macam je dalam pic ni....

bis dh cite untuk taman bunga....
dua org budak kechik ni sangat suka main kat sini cam tak mo balik penang dah
.
.

4 comments:

  1. alahai.. dah berkali2 gi Cameron tapi tak penah la pulak gi taman kat mardi ni.. cantiknyer.. alamak rugi nyer.. hehhe

    ReplyDelete
  2. hai mama_izz =)
    dari luar nampak cam biasa je taman ni...masuk dalam haaaaa...baru tau cantiknya + + dapat petik bunga free =D....

    ReplyDelete
  3. best =D...jom gi holiday ramai2...

    ReplyDelete

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!