Wednesday, September 9, 2009

xda keje







dh terasa cam album gambar dh blog aku ni...ari ni btol2 rasa xsihat...sebab kt umah xda air nak minum kot...air kurang dlm bdn....ramai kt ofis cakap aku demam......huh aku mmg mengiyakan ja....tp mmg rasa cam demam pun....satg balik pas berbuka nak makan ubat....ari ni rasa penat btol.....xbaik mengeluh di bulan puasa....xsabar nak balik umah nak wat kek marble ngan ayah...dh ajak wat dh minggu lepas...tp dia bz....so td call ajak wat sabtu ni....tp sabtu ni kan aku nk p uum....huhuhu alamak tunggu raya la baru nak wat kek....ayah kata ala wat la 10 biji pun...cehhhh perli aku la tu....aku kn xpandai masak....kena blaja ngan dia la...pa pun best tau dapat ayah yg pandai masak...kreatif dalam hiasan dalaman...pandai berkebun...pandai baiki bumbung...pandai baiki paip air....pandai wat langsir yg cantik2....cakap je nk design cam mn...tp x dibuka utk tempahan......hehe....pandai ajar math....ingt lagi dulu darjah 4...cikgu math bagi kerja sekolah 10 helai...aku lupa nak wat...tingat esok dh nk p sekolah...hehe ayah yang tolong buatkan...UPSR dapat math A tau....riak pulak...xbaik.....Alhamdulillah dikurniakan oleh Allah ayah yang baik....yg xmungkin leh jumpa di mana-mana...hehe limited edition....tiada ganti....untuk Arwah Mak yang disayangi oleh kami 5 beradik....di doakan Mak ditempatkan di sisi orang-orang yang diredhai Allah...Al Fatihah untuk emak....kami suma x pernah lupakan Mak walau apa yg terjadi...sayangilah mak dan ayah kita

Post a Comment

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!