Wednesday, September 16, 2009

Duit Raya Maa!!

amacam......banyak x????

bestnye.....new experience

huhuhu.......abis duit gaji aku

kami 2 org poyopo


Hari Raya Aidilfitri tahun ni 1time aku beraya kena kuar duit raya....dh keja kn....kena la membuat tuntutan adat ni.....banyak jugak aku kuar duit utk angpow ni....kt atas tu banyak kn duit.....bukan duit aku sorang maaaa....duit wa+wawa.....duit km duorang.....saja...bila mai poyopo ni...mmg suka keja2 yg x mendatang faedah ni...capture pic ikut suka hati....smlm aku masukkn duit dlm sampul sampai xtengok tv...excited btol....tp ahlong kata aku kuar duit banyak sgt utk angpow ni...aku xtau...aku main agak2 ja...duit dlm akaun bank aku...aku tengok angka dia semacam ja.....dari no besar2 dh jd no kicik kicik....raya setahun sekali ja kn.....



Post a Comment

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!