Tuesday, April 8, 2014

Rutin Hidup Baru


7 APRIL 2014 (ISNIN)
5.11 PM

Rindunya kat blog dan rindu nak  blogwalking....
InsyaAllah bila semua dah back to normal....Saya akan kembali ber blog macam dolu-dolu ^____^

Terima kasih kat kawan-kawan blogger yang komen walaupun saya tak sempat terjah kembali....InsyaAllah akan menjengah semula tak lama lagi...Promise :(

Tak lama lagi, saya akan memulakan hidup bersama-sama dengan Mr. A....Sebab skang ni still weekend husband and wife....Agak excited dan banyak benda perlu di plan sekarang ni....Jadinya, kelapangan tu dah tak ada macam dulu....Rasa berdebar-debar pun ada untuk mula hidup bersama....Sekarang ni tengah gigih attend kelas masak....Nanti saya share saya dah pandai masak apa hihi....Ada banyak benda nak cerita sebenarnya...Dalam hp ada macam-macam pic...macam-macam peristiwa...Tapi belum sempat nak share

Entry Resepsi dan Bertandang pun belum siap....Rasa nak combine je entry tu...Ni kita buat nanti-nanti k ^___^


IKLAN
1 lagi...Tak lupa juga untuk B2B Utara or mak / kakak/ adik / abang B2B Utara...Bagi yang nak menjimatkan budget dengan sewa barang pelamin...atau nak saya buatkan mini pelamin or pelamin untuk Bertunang atau Nikah dengan harga yang di bawah kemampuan....whatsapp or inbox saya k....ada special price....offer ini hanya limit untuk 3 orang sahaja.....dan dengan syarat not fussy customer k ^___^


Bagi yang request saya buat entry item pelamin,
jemput jengah ke 
http://wawasyaidabridal.blogspot.com/




 TQ ^___^



5 comments:

  1. Assalamualaikum kakak wawa, hehee 7 julai 2014? lambat lagi tu kak tarikhnya. hihiii alhamdullilah. semoga dipermudahkan urusan berniaga dan belajar masak. hehee kalau sedap lauknya, hantar sket ke rumah sheila ye. hihieee jaga diri baik-baik tau ~~~

    ReplyDelete
  2. waaaaa akak... sukanya... akak dh ada bridal sendiri.. nanti dh kembang2 boleh la upgrad lagi... gud luck kak wawa.... suka tengok diy mini pelamin akak :)

    ReplyDelete
  3. Selamat berjuang dik...ehehehe...

    ReplyDelete
  4. Great post. I was checking constantly this blog and I am inspired!
    Extremely useful information particularly the closing phase :) I take care of such info much.
    I was looking for this particular information for a long time.
    Thank you and best of luck.

    Feel free to surf to my page Game of War Fire Age Cheats

    ReplyDelete

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!