Thursday, April 3, 2014

BARANG PELAMIN UNTUK DISEWA B2B UTARA

Assalamualaikum

Untuk B2B Utara dan B2B di luar sana... Entry ini adalah khusus untuk anda yang ingin menjimatkan wang...Saya tahu saya jugak merupakan ex B2B yang masih baru lagi ^____^... Kewangan memainkan peranan penting dalam usaha merealisasikan majlis perkahwinan kita seperti yang diidamkan.

Di sini, saya ada membuat servis sewaan yang mudah untuk membolehkan semua B2B Utara mendapatkan servis ini dengan cepat dan murah.

Sewaan barang adalah dalam tempoh 6-7 hari.
Maksudnya: 
Majlis: 16 Mac 2014 (Ahad)
Barang sewaan akan dihantar pada 8 Mac 2014 (Sabtu)

Bagi yang dapat self-pickup
Mc'd Seberang Jaya
Mc'd Bandar Perda




Di bawah, merupakan barang yang boleh disewa.

Jika berminat, boleh whatsapp atau SMS atau email
Wawa Syaida 017 4119196
Email: syai_da@yahoo.com

 UNTUK DISEWA
 
Item Pelamin Utama
Kerusi
6 Pasu Bunga
6 Flower Stand Putih (Kayu / Kaca)
2 Flower Stand (Kaca)
2 Lampu Chandelier Stand
Kain Backdrop Beserta Backdrop Stand
6 biji Bantal Hiasan
Platform
Carpet Platform


Item Pelamin Tambahan
14 Bantal Hiasan
 2 Lampu Aladdin
2 Payung Lace
4 Sportlight
Karpet Bulu Kambing
Karpet Gebu (Yellow Cream Color)
Karpet Lantai Penuh (Putih)

Bantal hiasan 
2 Pink
4 Cream
4 Putih
2 Kuning Susu
2 Purple Pink 


Item Pelamin Akad Nikah
Bantal Ottoman/ Bantal Nikah
Meja Akad
 Bantal Nikah / Bantal Ottoman

Aksesori Photobooth
Props stick
Flower Ball
Karpet Gebu
Kerusi Comel
Hiasan Bersesuaian
Kain Backdrop Beserta Backdop Stand

CLICK HERE UNTUK MELIHAT 
Jika berminat, boleh whatsapp atau SMS atau email
Wawa Syaida 017 4119196
Email: syai_da@yahoo.com

8 comments:

  1. Assalamualaikum kak wawa.. bestnya, bertuah la sape dok utara sana. sheila singgah menabung ford dan Inti ~~~

    ReplyDelete
  2. Tak rugi bersungguh2 buat persediaan kahwin sendiri lepas tu boleh buat bisnes pulak.

    ReplyDelete
  3. bagus ni wawa, semoga mendapat sambutan...

    ReplyDelete
  4. Nnti lama lama mane tau boleh kembang kan bisness lak wa. hehe. good luck.

    terliur tgk pulut tu..

    ReplyDelete
  5. Tak lama adalah tu yg menghubungi wawa utk menyewa. Kena letak terus di sidebar Wawa jadi bila-bila pun masih terus boleh berhubung..

    ReplyDelete
  6. bongkah cermin tu wawa beli kat mana & berapa harga eh? boleh gak buat hiasan rumah....kawen dah sudah...skrg pikir nak hias rumah

    ReplyDelete
  7. kak wawa..cam berminat nk sewa bongkah kaca tu..nnt sy pm akak :)

    ReplyDelete

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!