Wednesday, April 14, 2010

so sad........sob sob sob =( uwaaaaaaaaaa







baru pas jamuan perpisahan......
dapat hadiah di atas tu semua...
sangat sedih baca kad tu....
walaupun sedih tetap beri pose terbaik...
untuk kenang-kenangan nantiiiiiii....
gambar beramai2 akan diupload nanti...
hari ni hari yang baik tapi sangat sedih
tinggal 2 hari je lagi untuk bersama
sayang nak tinggalkan sini
dah sangat serasi dengan semua
tapi apa daya kita....hanya boleh merancang, tapi Dia yang menentukan
.
sob sob sob





8 comments:

  1. pindah mana??? gud luck untuk job kat tempat baru :)

    ReplyDelete
  2. xtau lgi posting mn sue....tapi lapor diri kat putrajaya...sue keja kt mn

    ReplyDelete
  3. wah taniah..selamat keje di tempat baru :)

    ReplyDelete
  4. thanks bai...doakan k.wawa k =D

    ReplyDelete
  5. isk..isk..isk..sedey..huwaaaa!!

    ReplyDelete
  6. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fyyyyzaaaaa

    ReplyDelete
  7. sedih too..
    i lagi sedih...
    pasni x taw la macam mana..
    sapa lah nak jalan ngn wawa pi opis..

    ReplyDelete
  8. wawa sedih......k.wa lagi sedih.... waaaaaaaa....=(

    ReplyDelete

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!