Tuesday, January 24, 2017

Tahun 2017

My feveret Macau Egg Tart by Baker's Cottage, Putrajaya


24 JANUARI 2017 (RABU)


Ternyata azam di hujung tahun lepas tu untuk publish one entry per day tak kesampaian. Ini bermakna azam ini memang tak boleh diteruskan untuk tahun 2017 ini juga. Dah jadi mak mak ni lain macam konsentrasinya.

Azam kurus pun tak kesampaian. Kalah dengan hari Selasa dan Khamis. Sebab kat ofis ada jualan untuk ke 2-2 hari tu. Jualan dia bukan sikit-sikit tau. Dah macam Jalan Tar. Tak kuat iman mak kau nak.

Azam tahun ni saya dan suami tak list kan betol-betol pun lagi. Tapi just discuss santai-santai dalam sembang-sembang. Ada jugak azam saya yang huband dengar terus pangkah. Sakit hati ibu. Tapi azam untuk kurus tu dapat sokongan 100% plus kali ni husband mention terus reward apa dia nak bagi. Wow! Sebelum ni just cakap surprise2 je. So nampak sangat dia terdesak nak suruh wife dia kurus ohoho. Ok bang! Reward tu berjaya mencairkan hati ni untuk kurus. Pelan-pelan okes.

Azam tahun ni lebih kepada nak 'menambah'
Menambah 'saving' laki bini
Menambah 'aset' hartanah
Menambah 'aset' emas (._.)
Menambah 'anak' - InsyaAllah
Short vacation

Apa pun, diharapkan tahun ini lebih segala-galanya dari tahun terdahulu. Tahun yang lebih santai harapnya. InsyaAllsh dengan keizinan Dia.





Post a Comment

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!