Tuesday, March 21, 2017

Lunch Box Delivery - Putrajaya

21 MAC 2017 (SELASA)
1.45 TENGAH HARI
WISMA SUMBER ASLI

Sejah berpindah ke Putrajaya ni, tahap kemalasan semakin menjadi-jadi. Tapi kemalasan kita (pelanggan) ni dapat membantu orang lain. Alhamdulillah. Macam sekarang ni, sejak ada bermacam-macam benda dah boleh online. Bermacam-macam bisnes yang tak pernah difikirkan akal wujud. Segala macam delivery ada. Tambah-tambah bila korang menetap di bandar-bandar. Semua orang berpusu-pusu nak buat side income disebabkan kesan kenaikan harga barang dan lain-lain.

Bila wujud spesis yang 'malas' macam i ni, maka bisnes dorang ni memang boleh on dan success. Hihihi suka-suka je buat conclusion sendiri. Tapi apa yang nak cakap, business ni memang membantu golongan pekerja yang tak sempat nak beli kat cafe or tak sempat nak keluar cari makanan. Just wasap, dorang dah boleh terus hantar ke pejabat ataupun rumah. Dengan syarat, lokasi tu masih dalam cover area dorang.



WARONG KIMCHI FOOD DELIVERY

Ada macam-macam menu Korean ye. Bagi yang minat kpop dan nak style hari-hari makan korea food tu. Boleh beli dari Warong Kimchi ni. No. fon ada kat atas tu ye. Kalau nak tengok menu, boleh ke FB dorang. Menu dorang tetap mengikut hari. Mcam kat atas ni menu untuk hari Isnin - KIMCHI BOKKEUMBAP. Harga RM8 sahaja termasuk kos delivery.





HAIDA HAZIQAH VENTURES

Yang ini 1st lunch box saya pernah order dalam hidup saya. Menu dia berubah-ubah ye setiap hari. Nanti admin akan text dalam wasap menu apa yang dorang sediakan. Saya ingat lagi, 1st lunch box yang saya order nasi putih, telur mata dan sambal sotong. Harga RM8 termasuk kos delivery. Rasa sambal sotong tu sedap amat. Lepas tu, kerap jugak saya order kalau ianya melibatkan menu sambal. Macam menu kat atas ni, nasi putih, telur mata, sambal udang petai dan FOC wedges.



2 comments:

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!