Thursday, February 16, 2017

Hiasan Bilik Pengantin Sempit


16 FEBRUARI 2016
1.30 TENGAHARI

Baru berkesempatan nak review hiasan bilik pengantin saya setelah 3 tahun berkahwin kehkehkeh... Masa perancangan berkahwin dulu, part hiasan atau susun atur balik ni lah yang paling sukar bagi saya sebab bilik saya bersaiz kecil. Saya ada buat sedikit bacaan melalui google untuk dapatkan info cara nak deko bilik pengantin saya ni. kalau berminat boleh CLICK kat 2 entry kat bawah ni;



Inilah bilik pengantin saya yang tak seberapa +_____+

 Cari-cari dalam cd kahwin, tak ada pic full, semua cameraman snap time encik suami solat sunat.

Hiasan simple,

1) Katil menghadap dinding
2) Ada meja sisi kiri dan kanan katil
3) Langsir sedondon
4) Ada carpet gebu merah pink antara katil dan meja solek
5) Ada Meja solek
6) Cermin besar
7) Ada almari di dinding sebelah pintu




Inilah rupanya bilik pengantin saya. Bantal putih tinggi tu bantal saya duduk untuk nikah. Kakak sandarkan kat tepi almari. Bantal ni saya tak jadi duduk sebab tok kadi panggil suruh duduk dekat dengan pengantin lelaki. Oh mai. Sebab ni lah muka saya jadi masam sepanjang majlis nikah berlangsung. Sebab rasa macam malu duduk dekat depan semua orang huhuhuhu



Meja solek kononnya lah. Saya guna meja konsol dan rembat kerusi meja makan ayah saya. ;)
Photobook time bertunang tu kat tepi meja.



Cermin besar digunakan untuk menampakkan bilik sempit saya ni menjadi lebih besar.
Memang menjadi.



Almari kecil berwarna sedondon dengan meja dan cermin diletakkan di tepi pintu dan diletakkan bunga renek warna pastel diatasnya untuk menambahkan seri bilik.



Sekian sahaja. Inilah dia bilik pengantin Wawa Syaida.



Post a Comment

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!