Wednesday, May 25, 2016

Hidup Lebih 'Sehat'


25 MEI 2016 (RABU)
5.00 PM

Sekarang ni saya sedang berusaha menurunkan berat badan. Rasa macam tak sabar nak pakai baju-baju lama. Baju-baju kerja before mengandung. 

Selain tu, husband pun dah bagi hint-hint nak bagi tau kata saya dah gemuk. Bila berat mencecah 70 kg, saya rasa macam saya ni dah tersangat berat. Dan ada macam-macam rasa lagi yang tak mampu nak describe. Maybe sebab adik beradik semua kecik-kecik. Dan suami saya pun bertubuh kecik.



Tiap-tiap pagi saya mesti timbang berat dan buat catatan di kanan blog kecik saya ni. Lain orang lain cara kan. Macam saya, cara ni mampu memotivatekan saya untuk terus berusaha menurunkan berat badan. Harap-harap usaha saya ni dapat membuahkan hasil dan InsyaAllah saya boleh berasa lebih sihat. 



Post a Comment

Abg Kiosk...Pasta Carbonara 1!!!!!